loading

logo-cewe

Interim Customer Service Manager

projecten

CEWE Benelux, Nunspeet

CEWE-PRINT.nl is onderdeel van het in 1961 opgerichte CEWE, specialist op het gebied van drukwerk en fotofinishing. CEWE is momenteel actief in 24 landen in Europa waar ruim 3000 mensen elke dag enthousiast werken aan kwalitatief hoogstaande diensten en producten. www.cewe-print.nl

Uitdaging

Door de implementatie van een nieuw CRM systeem en een aantal grote veranderingen binnen het Customer Service team, voldeed de kwaliteit van de dienstverlening niet aan de eisen van de organisatie en de klanten. De telefooninfrastructuur moest vervangen worden om hiermee de bereikbaarheid te verbeteren en een kostenreductie te realiseren.

Oplossing

Yves Gortzak werd gevraagd om als  interim-manager de afdeling Customer Service operationeel aan te sturen. Daarnaast kreeg Yves de opdracht om als projectleider twee nieuwe Avaya telefooncentrales in de kantoren in Nunspeet en Mechelen te implementeren.

Resultaat

Binnen enkele maanden was Yves in staat de service levels van het team naar het gewenste niveau te brengen en de communicatieprocessen te verbeteren. Gedurende het project zijn de openingstijden van de afdeling verlengd waardoor CEWE zeven dagen per week bereikbaar is voor klanten en partners. Beide implementaties zijn op tijd, binnen budget en zonder impact op de klanten opgeleverd. Met als resultaat een ‘state of the art’ telefooninfrastructuur met uitgebreide management-rapportage mogelijkheden en lagere telefoonkosten.

Lees hier de persoonlijke aanbeveling.