loading

logo-wildflavor

Interim Customer Service Manager

projecten

Wild Flavor, Amsterdam

Produceert natuurlijke smaakstoffen en ingrediënten voor de voedsel- en drankenindustrie wereldwijd www.wildflavors.com

Uitdaging

Gedurende de zomer van 2014 raakte de afdeling Sales Order Management oververhit door de naweeën van de implementatie van een nieuw ERP systeem. Daarnaast was er grote behoefte aan goede samenwerking tussen de afdeling Supply Chain en de logistieke dienstverlener.

Oplossing

Als interim Customer Service manager nam Yves Gortzak het zogenaamde SOM team onder zijn hoede. Verder zorgde Yves in samenwerking met de ERP consultants voor beschrijving van de werkprocessen en procedures, en voor optimalisatie van de ERP implementatie.

Resultaat

In slechts enkele maanden bracht Yves structuur en duidelijkheid in wijze van werken aan, en kwam er relatieve rust op de afdeling Order Management. Hierdoor kon het team ervoor zorgen dat orders compleet en op tijd bij de klant werden afgeleverd. Tenslotte is de samenwerking met de logistieke dienstverlener verbeterd door de invoering van heldere communicatie, en zijn escalatieprocessen geoptimaliseerd.

Lees hier de persoonlijke aanbeveling.